onsdag, maj 06, 2009

Regn o åter regn..

Ja fy fan vilket väder man har, kan ju säga att jag är glad att man slipper gå ut i detta vädret, men fy fan va jag saknar min hund.. Men men, jag ska sluta tjata om att jag saknar henne o försöka tänka på allt positivt som finns, man kanske klarar av det bättre då!! Hon har de garanterat bra där hon är nu. Slutpratat om de.

Idag ska jag till Klippan, får se vem som hänger med mig.. Ska dit o träffa min chef o ville ha lite sällskap på bussen o sen kanske ta en fika innan man åker hem igen :) Ska ju få schema o allt idag :D Gud alltså, jag är så glad o "nojji" haha, jag vill att allt ska gå så bra som möjligt :) Så nu håller jag tummarna på att de kommer gå galant idag :) hehe...

Nej nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva, eller jag hade kunnat skriva hur mycket som helst men de är inget jag skriver här eller delar med mig till någon för tillfället.. Inte som jag känner nu!! Så inte lönt o fråga vad de handlar om..

Ha de bra, skriver kanske senare. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar