fredag, juni 19, 2009

Midsommar :)

Hej svejs..

Lite update från inatt: Natalia somnade på kvällen runt tio.. Sen vaknade hon till vid halv ett, ett tiden så hon fick sitta me oss när vi titta lite tv :) Sen när klockan va ungefär 2 inatt så kom älskling hem :) Så då bar de av hemåt.. :) Va väl hemma vid halv tre.. Massa snack hit o dit.. ;) hehe.. När vi kom hem så plocka jag undan lite, fixa välling till lillan osv. Älskling hoppade in i duschen :) Sen la vi oss... Natalia ville inte somna men efter mycket om o men så ville hon :) hihi.. Slutade med att klockan va närmare halv fyra när lillan somnade o då sov redan älskling.. Jag somnade kort där efter ;) hihi.. Sen fick jag sova till halv elva idag innan Natalia kallade på mig.. Tyckte de va perfekt för då började "Våra bästa år" =) så vi tittade på de i sängen o sen upp o fixa frukost o så :) hihi..

Dagen idag har varit rätt så lugn fram till kvällen ;) hihi.. blev att man for iväg innan vid halv två typ o handlade jordgubbar, ingen midsommar utan jordgubbar ju ;) hehe.. Så passade på att handla kaffe o läsk o så till kvällen ;) hihi.. Mötte även min broder på Netto så han hängde me tillbaka då han skulle in o snacka med Linda o Niclas ;) hihi.. Blev att jag, Natalia o älsk hängde på.. :) Snacka lite o så sen begav vi oss hem ;) hihi.. Började på maten en stund efter kuss o Niclas begett sig till Midsommarfirande i Klippan ;) hihi.. Blev att jag hämta in Ozzy till oss också ;) hihi.. Vilken jävla tid de ska ta o hålla på med potatisen ;) hehe.. Iaf nypotatis :) Skrubba dem som fan men sen kom jag på at de kanske går med en vanlig kniv så de fick bli en sån ;) hihi.. Sen när jag va klar med de så prata jag me kuss o då säger hon: Men jag har en sån maskin typ hemma :O Åhhh varför fråga jag inte henne innan jag började me de??? haha... Men men, de va ju gjort så ;) hihi..

Maten blev god o de va lyckat.. Natalia älska de, har nog aldrig sett henne äta så mycket som hon gjorde då men sill va inget för henne ;) hihi.. Blev köttbullar istället för sill till Natalia och mig :) hihi.. Bara älskling som äter sill i detta hushåll.. Ja kanske katten också men de får hon senare isf ;) hihi.. Ozzy tyckte också om sill :) hihi.. Fast de trodde inte hans matte ;) hehe..

När maten va klar så ble de lite paus sen va de dags för jordgubbar me grädde o socker :) *kaloribomb* haha.. (stavning?) De va gott o de gick ner men sen va man så proppfull så de gick knappt att få ner något mer ;) Jocke o Emma kom även o hälsa på en sväng :) Då jag fick lust att spela lite GH så jag ringde min bror o hörde med honom om jag fick låna hans GH o visst fick jag de, så vi gick o mötte han vid ishallen o sen hem.. Det blev jag, Emma, Natalia o Ozzy som gick :) Så kom vovven ut på en sväng också :) hihi.. Sen när vi kom hem satte jag mig direkt o koppla in spelet o de ;) hihi..

Nu har man precis dammat, dammsugat, torkat golv, diskat osv.. :) Så nu är de fint här igen ;) Ozzy ligger helt utsträckt på golvet ;) hihi.. Natalia sitter och tittar på "mina vänner tiger & puh" på älsklings data ;) hihi. Det är skitbra att man kan använda sidan på nätet o titta på barnprogram :) hihi..

Nej nu måste jag gå o ta mig ett litet bloss tror jag, va ett bra tag sen ;) hihi..

Kvällen blir nog bara sitta här framför datan eller tvn o bara slappa.. Har ju tagit fram dippa o chips :) hihi..
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar