torsdag, juni 18, 2009

Fullt pådrag ;)

Ja nu sitter jag ner efter en massa massa plock o städ ;) haha.. Jag älskar att städa hemma hos andra o jag kände att jag behövde göra de till Kuss idag :D hihi.. Då jag o Natalia har varit här några dagar :) hihi.. Så de ble lite diska, lite plock, lite damma o dammsuga o torka golv :D hihi.. :) Så nu är här så prydligt snyggt :) Fast de brukar de ju vara här ändå ;) haha.. Har även varit iväg o handlat nästan allt till i morgon :) Lite sill, lite päror o lite gräddfil :) hihi.. Så i morgon är de bara jordgubbar o läsk som ska handlas :) hihi..

Nu börjar allergin rejält mycket också, en massa nysningar o kli i ögon o näsa :O Fan va de är jobbigt när de är denna årstiden.. Säger då de: Vintern är bäst, de är ingen åska, ingen pollen, man kan krypa ner under ett varmt täcke när man "fryser" hihi.. Ja de är bäst o de är så mysigt med ljus tända o allt så när de är mörkt ute :) hihi.. Så man längtar lite smått till vintern samtidigt som de är roligt när de är varmt ute :S ja man blir lite smått förvirrad hahaha.. Lite svårt o förklara också ;)

Snart ska jag, kuss o natalia springa ner i tvättstugan :P hihi.. Så man får tvättat lite ;) hihi.. eller ja kuss har varit där nere två ggr redan ;) hihi.. Snart så är de klart :) hihi.. Fixa midda får man väl också göra snart ;) hihi... Idag blir de ungefär som igår.. Fast vi ska ha några pommesskruvar :O haha.. istället för att ha ris till som vi hade igår ;) Till pommesskruvarna ska vi ha vårrullatr :) *mums* hihi..

Nej nu smiter jag igen, vet inte riktigt vad jag ska skriva :) hihi.. Måste ta mig hem också så jag kan städa lite där, får se om kuss har lust o hänga med in o va sällskap medans man gör de ;) hihi.. Pöss o kram..

1 kommentar:

  1. Jag har minsann inte en blekaste aning.. Vi har tre bjudningar! Slutar väl med att vi sitter här själva och myser med grillad mat.. För ingen av oss gillar den traditionella högtidsmaten..

    SvaraRadera