onsdag, juni 17, 2009

BVC

Hej!!

Kvällen/Natten igår va en kväll/natt som jag tillbringade med Linda & Natalia.. Natalia somnade vid nio, halv tio tror jag ;) hihi.. Sen satt jag o kuss framför datorerna ;) hehe.. Vi spelade lite också faktiskt :) Var jättetrevligt.. :) Annars gjorde vi inte så mycket.. Runt två inatt snackade Linda me sin gubbe o jag me min.. Då va dem på väg hem o trodde inte dem va hemma förän runt halv fyra, fyra.. :P Så Linda följde mig o lillan hem, när vi lagt lillan o så, då ble de sängen o kuss gick in till sig o la sig.. :P hihi.. Sen vid halv åtta ringde min klocka (mobil) hehe.. Då va de dags att gå upp.. Kände mig faktiskt utvilad fast jag inte somnade förän klockan va ungefär 03:10.. Det var iaf då Law & Order sluta ;) hehe.. Så jag gick upp, fixa till mig, tog fram kläder till lillan o sen begav vi oss ut för att träffa kuss.. :) När vi kom ut så hade kuss inte kommit ut, men hon va i sin trappa när vi kom utanför den ;) hehe.. Så vi traska ner till BVC o när vi kom in lekte Natalia lite som vanligt, sen va de dags att få vaccination o vägas o mätas ;) hihi.. Hon vägde 9560 gram :) Så hon har gått upp i vikt en del iaf ;) hihi.. Längden var 77 cm :) så 7 cm längre än sist ;) hihi.. Liten tjej är de jag har ;) hihi.. På fredag är hon 18 månader :P hihi...

Ikväll blir de nog att jag o Natalia sover hos kuss, då älskling ska iväg igen ;) hehe.. Men de märker vi, har inte pratat med älsk ännu.. Bara lite snabbt när jag va inne innan o gjorde välling.. :P hehe.. Får även se om Linda orkar med mig o Natalia en kväll till ;) haha..

nej nu smiter jag igen, måste nog "synda" lite :O hehe

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar