tisdag, juni 16, 2009

Kvällen hos kusin :)

Jaha då va man här igen o skriver några rader.. :)

Jag sitter inne hos kuss :) Vi har varit iväg o skickat brev/paket på Oj :) Handlade även lite gott till kvällen :) hihi.. Sen när vi kom hem sprag jag inom där hemma o hämtade resesängen o min dator sen gick vi in här till kuss, Natalia har lekt lite i sin resesäng o plus att hon har ritat o ätit chips ;) hihi.. Har nästan precis ätit pannkakor som kuss gjort idag :) gottit :) hihi Tack för maten kuss ;) hihi..

Nu sitter jag framför min data i soffan o kuss sitter framför den bärbara i fåtöljen o pratar me någon på msn tror jag ;) hehe.. Vi tittar även på Cold Case (jag tror de stavas så) Så nu ska jag väl fortsätta me de sen ikväll blir de kanske spel eller film eller något i den stilen.. ;)

-------------------------------

Fick ta en liten paus från mitt skrivande här ovan då Natalia slog sig så hon slog håll på läppen men nu är de bra igen :) Hatar när hon slår sig så som hon ibland kan göra.. :( Nojjiga mamman här ;) hehe..

Är de konstigt att man är så hönsig o allt som man är när de händer så mycket skit i världen? Mammor o pappor som slår ihjäl sina barn, barn som kidnappas hit o dit!? Tonåringar som dödar sina klasskamrater.. Sen finns de ju vuxna som gör så mot andra vuxna.. Alltså jag förstår inte vart denna världen är på väg??? Varför kan de inte vara ett normalt liv åt folket? Varför måste man ta till våld? Tänk att våra barn o deras barn ska växa upp bland alla dessa folk som gör sånt!? Det är fan inte klokt.. Ja de är så man nästan blir ledsen varje gång man tittar i tidningen, fast vanligast är ju att man bara bläddrar förbi de.. Men de är rätt sjukt att man gör de för de handlar ändå om människor som har rätt till att leva som alla andra.. Man blir så irriterad av att bara skriva om de.. :/

Nej nu måste jag fortsätta titta på tvn.. Ska se om lillsnäckan vill sova lite ;) Ska ju upp i tid i morgon =)) hehe.. Kuss kanske ska hänga me då ;) Vi får se helt enkelt hur de blir ;)
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar