tisdag, juni 16, 2009

Mor o dotterkväll :D

Ny dag o nya tag.. Idag fick jag sova lite längre, då jag kände att jag behövde de ;) hihi.. Älskling gick upp me lillan o jag kom upp efter ett tag.. :) hihi..

Dagen idag blir hemma.. Bara undrar vad jag o Natalia ska göra idag, älskling ska iväg med Niclas o åka lastbil! Så de blir väl att jag o Natalia sitter här hemma o har de lite mysigt.. De är ju vid såna här tillfällen som man ska ha något gott så man kan mysa med chips eller något sådant o en bra film :P Ja vi får se vad vi hittar på :) Men hemma blir de iaf :P Ska ju upp tidigt i morgon då Natalia ska vara hos BVC kl 8.15 o få sin spruta o vägas o mätas.. 18-månaders kontroll :) hihi..

Nej nu ska jag smita..
Kramisar

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig kväll mor o dotter =) Kraaamizz här blir de matte/vovve kväll haha.. puss o kram

    SvaraRadera
  2. haha ja som vi slog ihop ;) haha.. De ble inte mor & dotter -kväll o de ble inte matte & vovve kväll ;) haha Det blev fyrakväll istället ;) hahaha

    SvaraRadera