måndag, juni 15, 2009

Student och bebisar :) Bilder ;)

Jaha då kommer de en rad med bilder ;) hihi.. Bilderna kommer inte i ordning så ni vet ;)


Lillebroder när vi kom hem från Klippan ;) hihi.. Ser nästan ut som en liten fjortis ;) haha Hoppas du hade en skoj o trevlig kväll bror :)


Annicka, min kusins fru :) Lika trevlig som alltid :)


Markus (studentbarnet) och min kusin Jimmy pratar om Markus betyg :)


Goda tårtor som Markus mamma hade gjort :) hihi Riktigt duktig :)


Liten del av allt folket ;) hihi


Min lillasyster Mikaela som knappt vill titta på mig ;) hihi Tycker väl syrran är "pain in the as" om man säger som så, hihi


Natalia sitter o myser med "gummimorfar" Johan :) hihi


Min älskling och min mamma :) hihi


Jimmy och hans dotter Idun (Natalias nästkusin :)


Emmie och Hannah, var bara tvungen att ta kort för de är inte ofta dem två kommer överens ;) hihi


Emmie försöker vara cooling ;) haha


Lillasyster Hannah :) Lika go o glad som alltid ;)


Storebror Sonny :) hehe ;) Undra vad han gör när jag lägger ut denna bilden ;) haha


Mamma, de är inte ofta man får ett kort där hon ler eller visar tänderna ;) heh så fick passa på men nu är dem ju fixade så nu vågar hon smajla ;) hihi Älskar dig mamma :)


Tina, pappas katt, hon har fått speciell klippning så jag va tvungen att ta kort på henne ;) hihi


Lillebroder när vi kom tillbaka från klippan ;)


Så fint, han ler lite där ;) hihi
Det var allt från studenten, nu kommer bilderna på katterna ;) hihi..

Miz med bebisarna ;)


Söte killen, de är den som kom som nr 2 :) Inga namn satta än ;)


en av dem svarta ;)


Den andra svarta, skulle kunna tro att de är samma ;) hehe


Nr 2 ;) hihi..


Nr 1 ;) Antagligen den vi ska behålla :) hehe..

Nr. 2 vill rymma hela tiden ;) hehe.. Riktigt sött är de ;)


Kolla stilen på han ;) haha..


Snart så, ja då kommer man ha fyra småttingar som springer här överallt ;) haha

3 av 4 ;)


Alla fyra :) Så söta är dem :D De är så man smälter, hade de gått o jag hade fått så hade jag behållt alla fyra :) hihi


Lite bus på g kanske ;)?

Ja de va några av alla dem bilder som jag tog igår.. o från fredags då när Markus tog studenten ;) hehe..
Dagen idag blir väl rätt så lugn kan jag tänka mig.. Blir inget springades hit eller dit.. Bara hemma antar jag, de är ju inte väder för något heller.. Fast man vet aldrig om jag går in till kuss en sväng sen, men de blir nog ingen längre stund.. ;) hehe..
Annars hade jag inte så mycket att skriva om, får ta min dotter nu, hon tycker jag är tråkig som sitter här hela tiden ;) hehe..
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar