söndag, juni 14, 2009

Småfranska

Hej nu va jag här ännu en gång idag :P Rekord nästan på evigheter ;) hehe

Efter förra bloggen gick jag o Natalia in till kuss o käka lite frukost/lunch/fika ;) hehe.. Det blev småfranska som jag bakat för ett tag sen, o pålägg o så från kuss eftersom vi bara har sylt ;) hihi.. Så vi va där ett tag, när vi kom in där så va kuss i duschen ;) hihi.. Iaf, vi va där en sväng o sen begav vi oss hemåt, kuss skulle iväg så vi stack hem ;) hihi.. Vi la oss på soffan o mös lite framför tvn o somnade båda två :) hihi.. Vaknade igen efter ungefär 2 timmar :O hihi.. Men de va mysgit o gottit att sova lite ;) När vi vaknade så va älskling uppe :) Vi prata lite o så sen bestämde vi oss för att gå ut en sväng, så de blev ner till Netto o handla lite läsk till ikväll o sen gick vi upp till skolan så Natalia kunde gunga lite, de va ingen höjdare som vanligt, men när hon satt i den stora gungan med sin pappa så gick de lite bättre.. :) men hon är ju pappas lilla tjej :) hihi.. Sen begav vi oss hem o slappa.. Nu tittar Natalia på Dora :) Hon verkar tycka de är riktigt skoj o se på de :) Älskling är ute i trädgården o pysslar o jag satte mig här o tänkte skriva lite blogg när jag ändå har en stund över :) hihi..

Katterna växer så de knakar (??) :) hihi.. Tänkte jag skulle slänga in lite foto på dem sen också, även från i Fredags när min bror tog studenten :) hihi..

Nej nu smiter jag igen, ska fixa med bilderna ;) hihi.. Kram Kram.. Kommer nytt inlägg med bilderna ;) hihi..Kram Kram

1 kommentar:

  1. Jag mailade din live.se adress, inbjudan att läsa min blogg. Hoppas den kom fram =)

    SvaraRadera