söndag, juni 14, 2009

Söndag!!

Hej hopp, då skriver jag några rader denna dag också :)

Jobbade ju i tordagskväll, vilket gick jättebra, sen fredag förmidda hade jag också ett pass.. :) hihi.. Efter jobbet gick jag mot skolan i Klippan då jag ringde min pappa också :P hehe, men dem hade inte kört hemifrån än så jag fick stanna på Åbyplan o vänta in dem så dem kunde hämta upp mig, blev lite stressigt att hitta parkeringsplats.. men vi hann iaf.. Regna gjorde de också en jävla massa.. Iaf, när lillebrossan sprungit ut o så gick vi mot bilen, ja de blev ju massa kramar o allt sådant först.. Sen åkte vi hem till pappa o dem :) Där jag hoppade in i duschen sen ble de öppna champagne o den va ju då inte god.. lillebrossan fick min haha.. sen ble de bara läsk o mackor resten av kvällen eller ja de ble 1 1/2 macka o sen kakor o tårta :) hehe Vi åkte hem rätt tidigt men de va mycket för att Natalia inte ville någonting.. Antagligen ville hon hem :P Så när vi kom hem gick älsk o Natalia o la sig o jag gick in till kuss en sväng.. Så spelade vi lite GH :) Blevit beroende av de :P haha...

Igår umgicks jag me kuss hela dagen eller största delen av den iaf ;) hehe.. Jag gick in där ungefär när jag vaknade, me lillan då ;) Hon älskar att hälsa på hos Linda o Niclas :) hihi, sen ble de att hon somnade så vi lira lite GH :P hihi.. Käkade lite frukost med henne osv... :) Sen åkte vi iväg o lämna Maria o Steve någonstans :P haha. Sen ble de hem o där träffa man moster o lite så =) Sen stack vi iväg o handla lite :) hihi.. Sen hem o käka midda o sen somnade både gubben o Natalia så jag gick in till Linda igen ;) hihi.. Satt där fram till ett ungefär då vi körde o hämta Maria o Steve igen ;) hihi..

Dagen idag blir väl inte så jobbig, jag städade igår efter middan o diska gjorde man ocksås så man har inget än så länge men de kan bli ju ;) Ska snart sätta igång ugnen tror jag så Natalia kan få sig lite frukost, de blir småfranska me sylt på tror jag ;) hihi..

Nej nu ska jag smita, ska nog ut o röka :)
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar