torsdag, juni 11, 2009

Jobbedag..

Ja snart ska man bege sig till Klippan o jobba denna dag, ja de spelar ju inte så stor roll eftersom vädret inte är de bästa ;) hehe.. Molningt hela tiden o de är inget höjdarväder för mig.. eller ibland kan de va skönt med moln på himlen men inte när de är så i var eviga dag.. ;) hehe.. Men får hoppas att de blir som dem säger, att på måndag ska de bli fint väder.. :) hihi

Jag måste göra mig något som jag kan ha med mig på Jobb.. Så jag inte går hela långa dagen utan att äta :( Så snart ska jag väl fixa me de.. Ska nog gå ut o ta mig ett bloss me kuss när hon kommer upp från tvättstugan, ska bara in o få upp gubben också ;) hee.. Kaffet är serverat så de är bara för honom att kliva upp o så kan han piggna till ;) hihi.. Jag ska nog också ta mig en kopp, de är ju rätt gott så :) Sen håller man väl sig rätt så pigg en bit in på dagen ;) hihi.. Hade tänkt att jag skulle ha energidricka me mig på jobb men de ble de inte, har inte några kvar ;) hehe.. Snacka om att man va törstig på de igår de ;) hihi..

Nej nu smiter jag igen, ska se om älsk vill komma upp :) Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar