onsdag, juni 10, 2009

Onsdag snart slut!!

Ja då är de snart kvällen, sitter här nu o har varit inne hos kuss innan idag o hjälpt henne med möblering, städning osv. :) Det ble skitsnyggt tyckte jag, ja vi får se vad hennes gubbe tycker ;) hihi.. Annars händer de inte så mycket, jag hade tänkt att jag skulle fixa o dona här hemma men jag vet inte om jag har orken till de, men vi får se helt enkelt.. Skulle egentligen gått ner i byn nu o hämtat papper på kommunen, denna gången va de tänkt att ta flera stycken!! Men de ble inte så eftersom när jag kom ut o blossa med kuss så började de regna o dem sa på radion hos henne att de skulle bli åska o då vill jag helst inte vara ute o gå eftersom jag är "rädd" för åska!! Men när man är de så är man väl LÖJLIG o BARNSLIG!! Ja de är inte lätt.. Jag bryr mig inte vad folk tycker om mig, tycker dem att jag är barnslig eller löjlig så FINE jag bryr mig inte.. Bara tryck o säg vad ni vill för ni kan inte trycka ner mig längre ner än vad jag redan är.. Undra om man ska skita i allt istället o bara vara hemma med sin dotter.. Kvittar nästan vad man gör så är de inte tillräckligt.. Jag vet inte vad jag ska göra.. Sen är de inte de enda, de är en massa annat, men de är inget som jag tar upp här... Läste precis i en blogg o snacka om att man tog åt sig för de hade ALDRIG kommit på tal i denna blogg om inte de hade varit en liten disskussion i går.. Men men, jag tänker inte säga något så har jag inget sagt!! Inga sura eller sårade miner!! eller ja de går väl inte o såra dem som står på båda benen men de går o trampa på dem som ligger (jag själv) men men.. Skiter snart i detta.. Känner att jag egentligen inte borde sitta här o skriva blogg när jag är på detta humöret.. Men jag behöver få de ur mig o de är inte allt jag skriver här men jag borde egentligen göra de.. Men jag är inte den som är den.. haha...

Nej nu ska Johnny gå upp i byn o jag ska väl göra någon nytta om de går, om de ens är tillräckligt!! Äsch, jävla IDIOTER o fucking kukliv man kan leva emellanåt!! Jag är bara så jävla underbart glad att jag har min underbara dotter som jag kan mysa med o som alltid finns där hos en, inte för jag snackar problem o sånt med henne men ändå hon finns alltid i närheten av mig!! ÄLSKAR DIG NATALIA, du är de bästa mamma har!!

Nej nu sticker jag.. Baj Baj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar