onsdag, juni 10, 2009

Studentfest

Jaha då va de en ny dag o mulet som vanligt ;) hehe.. Denna dagen började rätt så bra.. Natalia väckte både mig o Johnny runt halv åtta.. Så vi tog ju upp henne o la henne mellan oss så titta vi på tvn o mös lite :) hihi.. De va helt underbart, när vi kom upp o jag behövde gå på toaletten, då hade Miz flyttat en bebis så den låg på golvet o inte i baljan :( Så de va bara o flytta tillbaka den killen.. :P hihi.. Sen har jag o Johnny diskuterat lite, det blir kanske att vi ska behålla två katter, en bebis o Miz, o klart kan vi inte behålla en kille då, utan då blir de flickan (SMULAN, som kuss döpt henne till) så de finns tre pojkar som vill flytta, de är två svarta och en lite tigrerad eller vad man säger!? Någon som vill ha, jag vet att du vill Anna, har för mig att du ville ha en med en teckning som du kände igen, (??) men är inte rikigt säker.. Du får säga till, för de finns ju tre kvar ;) hihi..

Nu ligger katterna här i storarummet, vi har dem här på dagen o sen på natten får dem vara på toaletten. Vi kan ju inte ha dem i storarummet när vi sover för vår katt har lärt sig att öppna balkongen ;) hehe.. Så då vet man aldrig om de kommer in någon skum typ eller något..

Älskling sitter vid sin data, Natalia spanar med älskling på datan o jag sitter här, väntar på att Våra bästa år ska börja, då ska jag ju klart se de ;) hihi.. Denna dagen vet jag inte vad som händer, de blir väl att man städar, fixar o donar med hemmet eller så slutar de med att jag ska in till kuss eller hon kommer hit, brukar vara något av de ;) haha.. Ska jobba i morgon o fredag :P hihi.. Sen efter jobb på fredag ska jag ner i byn i Klippan o se om jag hinner med när min lillebror springer ut.. :) hihi.. Sen blir de åka till Östra Ljungby o fira min lillebrors student ;) hihi.. Ska bli trevligt :)

Nej nu ska jag smita, de börjar nu ;) hihi..
Puss & Kram..

1 kommentar:

  1. Hej=)
    Ja, jag hade velat ha en kattunge med ett lite annorlunda utseende -jag är mkt för annorlunda=) får fråga Niklas om han har några könsönskemål.

    kram

    SvaraRadera