onsdag, juli 01, 2009

Kan man aldrig få vara...

GLAD!!!!!!!!!!????????

Ja jag förstår inte detta.. Alltid ska de vara något, är de inte något inom familjen så är de med vännerna, eller ja va fan som helst... Jag vill hitta på saker men nej ingen vill umgås, alla har fullt upp! Till o med min egen pojkvän har fullt upp med vänner, så jag får sitta här hemma på min feta röv o bara sitta.. har städat hela jävla lägenheten idag o inte fan är de någon som bryr sig så varför ska man göra de????

Nej jag vet inte.. I morgon ska jag iväg med Natalia iaf, blir väl att jag åker själv då!? Eller varför ens fråga? Jag vet redan svaren hela tiden.. Så hädanefter kommer jag inte fråga något mer.. Kan ju lika bra ta väck min blogg, min msn o allt som finns på nätet.. Ja de ska jag nog göra...

Nej nu smiter jag.. Palla sitta här o skriva om sitt liv, hur många bryr sig egentligen?!??? Haha de är så jävla löjligt egentligen att sitta o skriva bloggar o allt sånt skit.. Ähh de är kanska BARA JAG som tycker de!! Eller så är de BARA FEL på MIG som vanligt..

Nej baj baj

2 kommentarer:

  1. Men oj=s Vad har hänt?!
    Känner du dig bortglömd? Det är ingen rolig känsla... Klart de finns dem som bryr sig, de är bara dåliga på att visa de. Jag har också känt mig bortglömd och allmänt ledsen på allt och alla -speciellt familjen. Du får ta och avreagera dig och tala om för dem hur du känner! Även om det är svårt....

    SvaraRadera
  2. Ibland känner jag mig så men de är inte alltid de är så, men jag har mina dagar då jag känner mig nere o jag tycks förvränga allt till att de är så fast de inte är så.. Igår då jag skrev detta inlägget hade jag en sådan dag.. Men de började redan på morgonen att jag va irriterad o allt, så de va väl så då att man misstolka allt som sades o som skrevs o allt vad man säger.. ähh jag vet inte.. Men som sagt de är nog jag som gör att de blir som de blir ;) haha..

    Kram

    SvaraRadera