söndag, juli 05, 2009

Söndag..

Jaha då har de gått en vecka till :O Tiden går så in i helvetes fort :O hehe..

Har hänt en del sen jag satt här o skrev sist, häromkvällen så fick vi åka in till barnakuten me lillan igen ang. hennes andning. Hon andades 60ggr på en minut när normalt är 30-40 andetag på en minut.. Sen plus att hon va jättetrött.. Hade försökt ge henne en intensivbehandling med den inhalatorn som hon hade hemma.. Men de verkade inte hjälpa något värst mycket.. Så de va bara att åka in med henne där hon fick mediciner o dem vägde o lyssna på henne.. Efter en stund hade hon inget problem med andningen då hon hade fått pulmicort så vi fick de på recept o sen en annat verktyg som man ska använda när man ger henne medicinen så de går lättare o kasnke är lite roligare för henne att ta medicinen! Tyvärr hade dem inte de "verktyget" på apoteket så får gå ner där igen på tisdag o hämta den.. Om jag då inte tar mig in till Helsingborg men de är ju lättare sagt än gjort.. Man har ju inget körkort.. o ingen bil.. ;) Men men, vi får se vad som händer.. har kanske någon snäll i min närhet som skulle vilja hjälpa oss så de blir bättre för lillan.. Men de är inget som man kan begära.. :P haha

Iaf, gårdagen va helt underbar, det var jag, älskling o Natalia hela dagen :) Vi var en sväng hos min bror i hans lägenhet o umgicks med dem.. (storebror & lillebror) Det blev fika o massa prat, han fick även de saker som han har glömt här en massa gånger.. ;) hihi.. Så ska vi väl gå igenom källaren snart någon dag så att han kan få lite fler saker där nere.. :) Iaf, när vi varit där hos honom så gick vi hem o fixa till lite här hemma.. Natalia somnade o sen när hon vaknade till igen så ble de att vi gick ner till Netto o handla hem lite gott till kvällen ;) hihi.. Där träffade vi även Sonny o Markus ännu en gång ;) haha.. Så vi snacka lite o dem tyckte vi skulle komma till dem på kvällen men jag ville inte gå dit eftersom jag hade Natalia.. vill ju inte gå på fest när man har en sån liten tjej.. Men tror dem fick skoj ändå.. :P Älskling stannade ju hemma så vi fixade mat o hade de mysigt här hemma :) Natalia somnade på kvällen vid 22.00 ungefär... sen kollade jag o älskling på film fram till klockan va runt 2.. :P hihi..

Dagen idag blir väl ungefär samma som igår.. Hade ju då förväntat mig att Johnny skulle med Niclas i lastbilen så jag kunde få vara hemma själv med lillan idag :) Vilket hade varit lite skönt men ändå är de skönt att älskling är hemma så man kan hjälpas åt med de man behöver ;) hihi..

Sen förstår jag inte hur vissa folk är funtade????? De är rätt skumt.. När man läser vissa bloggar så blir man bara så irriterad o dem förstår inte själva att de dem skriver o gör är helt jävla idiotiskt.. Åhhh man blir så irriterad på dem.. Riktigt jävligt fittigt är va fan de är..

Nä nog om de.. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Känns som om jag kan sitta här o skriva om "ingenting" i flera timmar men jag har ingen större lust till de.. Ska fortsätta att titta på Peter Pan med Natalia.. ;)

Ni får ha en underbar söndag.. Ska se fall jag kan bli bättre på att skriva i denna bloggen om jag har lust o inte är på dåligt humör vilket jag är på jävligt ofta.. Men de är väl inte så konstigt kasnke.. ;) haha..
Kramisar

1 kommentar:

  1. Hello gumman du har inte hämtat din awars från mej än ;) hoppas allt e bra & vi bryr oss visst om din blogg & följer den slaviskt hihi krampå dej

    SvaraRadera