onsdag, september 30, 2009

Ett tag sen!

Jaha då va man här ännu en gång.. Var ett tag sen jag skrev sist... Men nu tänkte jag att de är dags att skriva igen, inte för jag har så mycket att skriva om men vi märker om de blir en lång blogg eller inte.. ;) hehe..

De har inte hänt så mycket i mitt liv sen jag skrev sist.. Har börjat med att vara hemma mestadel av min vardag.. Ibland blir de att man går o handlar, kanske går en sväng ner o mamma eller någon vän o hälsar på men de är inte ofta.. Jag har ju min lilla familj att umgås med :) hehe.. Har även blevit mindre o mindre på facebook! Visst är jag där inne lite då o då men de är inte alls som de har varit, innan satt man där från man gick upp tills man gick o la sig.. hehe.. Har även fått upp kontakten me Yazze, ja de vet ni väl sen förra inlägget, men de är skojsigt att vi kan prata så som vi gör gumman :) <3 Nästa helg är de tänkt att hon ska komma hit, så vi får se hur de blir med de.. hon kommer den 9 Oktober o stannar till söndagen antar jag :) Fan va vi ska ha skojsigt då gumman <3 hihi..


Där finns några i min närhet som har sagt till mig att jag ska börja säga ifrån när jag känner att de blir för mycket av något, men hur säger man ifrån egentligen? Jag är inte den människan som säger direkt till personer att jag tycker dem gör fel eller något sånt, de finns inget värre jag vet än att bråka med någon som jag tycker om men ibland blir man så sur/irriterad så man vill inget hellre än bara skrika på personen! Men sen är jag för snäll där.. Jag säger inget utan låtsas som ingenting o de tycker min älskling är väldigt jobbigt.. För han ser hur jag blir ledsen, arg o irriterad men ändå låtsar jag som ingenting.. Även Yazze har sett de på mig eller hört de på mig när vi pratat o då har jag fått ventilera mig till henne.. Sen förstår jag inte hur man ska säga, jag menar de är ju olika från person till person var gränsen sitter... Jag menar jag har kanske en låg gräns för allt dehär.. medans någon annan har gränsen väldigt högt..

Alltså vad jag försöker komma till är att jag har lite funderingar i mitt huvud, jag har börjat känna de som om folk har något imot mig eller min familj.. !? Förstår inte de för vi pratar knappt med någon o vad skulle vi ha som gör att folk inte vill umgås me oss!? haha, de är så löjligt egentligen, antingen är de för att vi har de bra som folk är "avundsjuka" på oss eller så vet jag inte vad de är.. Så snälla, har ni något emot mig eller någon i min familj så säg de!! För jag är trött på att de inte "duger" att umgås me oss/mig utan komma med undanflykter o så..
Så jag börjar blir väldigt väldigt trött o sne på detta.. Jag har till o med funderat på om vi skulle flytta härifrån.. Har kollat på lägenheter på andra sidan skåne.. Träffa nya människor o lära känna andra... Alltså byta ut de mesta i vår vardag.. Det hade varit de bästa för vår del... Men jag vet inte.. Har ju mamma o pappa o sen johnnys nära familj här.. :/ Ja vi får se hur vi gör.. Ska iaf ta oss härifrån.. Man kan ju ha kontakt även om vi flyr härifrån.. Orkar inte med detta längre.. Har sagt så många gånger att jag vill flytta härifrån men denna gången kommer de verkligen ske.. Älskling vill själv flytta.. Så vi får se hur de blir.. Får hålla ögonen öppna efter någonstans där vi kanske kan trivas.. Där vi kollat lägenhet bor min kusin o hans fjälla :) Riktigt najs hade de varit för jag är så jävla glad i deras sällskap.. Nu känner jag inte Hanna men hon verkar vara en helt underbar tjej :)

På tal om Hanna o Simon! Ja dem har gått över 5 dagar beräknad datum nu! Så nu hoppas jag verkligen att de lilla livet vill komma ut ! :)) ska bli så kul att träffa lille bebisen :) Som varit så efterlängtad.. Man ser riktigt hur dem lyser o verkligen vill att h*n ska komma ut.. :) Kommer själv ihåg när jag o min älskling gick o väntade på vårt underverk.. :) De är så mysigt men nu hade jag ju tur då Natlaia kom 6 dagar innan beräkning :) hehe..

Nej nu pallar jag inte sitta här o skriva mer.. Ska försöka komma på någon midda kanske ;) hehe..

Ha de underbart.. Kramisar

P.S. Om ni nu har något emot mig eller några frågor av något slag så kan ni väl lämna en kommentar så jag vet vilka som känner något.. eller bara vill kommentera så varsegoda... Känner ni er träffade så är de antagligen er jag menar.. De märker ni.. Jag är trött på detta iaf!!!!

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja jag vet inte, jag tycker man ska kunna blanda de två men endå veta innerst inne vad som är viktigast - enligt mig kärlek. Men alla tycker tydligen inte så! Vissa säger att barnen känner sig mer älskade om de får glass varje dag..

    SvaraRadera